Asja Tsachigova was het een paar jaar geleden helemaal zat. Ze had pijn, was continu doodmoe, had last van dof haar en haaruitval, slechte nagels en een bleke huid. Haar leven voelde als een nachtmerrie, maar ze wist niet waarom. Totdat ze ontdekte dat ze de ziekte van Lyme had. Ze besloot het roer om te gooien en met succes! Ajsa besloot haar succesverhaal met ons te delen in “Het Dreambody Plan”!

Boekrecensie Het Dreambody Plan | eethetbeter.nl
  • Pinterest
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter
  • Print Friendly

Dreambody

Eerlijk is eerlijk, ik word een beetje naar van het woord dreambody. Dat komt met name omdat ik dan een soort Barbiefiguur voor ogen heb, die enkel en alleen aandacht heeft voor de buitenkant. Gelukkig werd dit gevoel al snel ontkracht toen ik de inleiding van Het Dreambody Plan las: het gaat de Bilthovense Tsachigova niet enkel om een mooie buitenkant, het gaat om een gezond en fit lichaam, waarin je jong oogt en je vooral ook zo voelt.

Het complete plaatje

In de Dreambody Challenge gaat het niet enkel om het creëren van de perfecte bodys zoals topmodellen, maar het gaat om een lichaam dat echt bij jou past. Dat lichaam krijg je niet door enkel beter te eten, ook beweging, ontspanning en mindset spelen daarbij een rol. In dit kleurrijke boek van ruim 200 pagina’s wordt aandacht besteed aan dit complete plaatje. Bovendien wordt er uitleg gegeven over voeding en staan er tips in om gemotiveerd te blijven.

Het Dreambody Plan | afvallen | eethetbeter.nl
  • Pinterest
  • Facebook
  • Google+
  • Twitter
  • Print Friendly

Twaalf weken plan

Asja raadt aan om een nieuwe levensstijl en eetgewoontes minimaal twaalf weken strikt en nauwkeurig toe te passen, zodat de gewoonte erin kan slijten. Dit boek bevat dus ook een maaltijd- en bewegingsplan voor deze periode. Ook leuk: er staat een invulsheet in om je resultaten bij te houden! Er wordt nauwkeurig uiteengezet wat je tijdens ontbijt, lunch, diner en tussendoor kan eten. De recepten spreken mij absoluut aan!

Boekrecensie “Het Dreambody Plan”

Dit prachtige boek bevat het in mijn ogen allemaal: de juiste informatie, kleurrijke afbeeldingen, een hapklaar afvalplan en recepten die bij mij passen (dat wil zeggen: puur en onbewerkt met lekker veel groente). De dinerrecepten zijn geschreven voor vier personen, waardoor er ook een aansluiting is bij het gezinsmoment ’s avonds aan tafel.

Als enige minpunten kan ik noemen dat ik het jammer vind dat er geen voor- en nafoto’s van de auteur in staan en het boek wellicht meer informatie bevat dan door de gemiddelde lezer geabsorbeerd wordt. Overall kan ik alleen maar zeggen dat ik heel enthousiast ben over Het Dreambody Plan van Asja Tsachigova!

Je kunt dit boek onder andere aanschaffen via Bol.com.

Winactie

Dankzij Kip & Ei – Broedplaats voor creatieve marketing en communicatie mag ik maar liefst drie exemplaren van Het Dreambody Plan weggeven. Je maakt kans door uiterlijk 1 maart 2018 een reactie achter te laten onder dit blog of onder het Facebook-bericht dat 24 februari wordt geplaatst. Reageren op beide mag natuurlijk ook 😉 De winnaar ontvangt op 2 maart bericht van mij en krijgt 24 uur om zijn of haar adresgegevens door te geven.

Wat voor betekenis heeft het woord “Dreambody” voor jou?

Deze boekrecensie is tot stand gekomen dankzij een ontvangen product en het artikel bevat een affiliate link. De inhoud van de review is net zo puur en onbewerkt als mijn recepten. Lees ook mijn disclaimer.

Annemieke Statz

Foodblogger bij Eet het beter
Enthousiaste dertiger, samenwonend in Ede en moeder van drie jongens (2008, 2010 en 2015). Voedingsadviseur. Altijd bezig met (gezond) eten, beweging en ontspanning. Wil iedere dag een beetje beter worden ❤

Laatste berichten door Annemieke Statz (bekijk alles)

Iedere vrijdagochtend de lekkerste gezonde recepten en leukste tips voor het hele gezin in jouw mailbox? En bovendien een GRATIS ebook ontvangen met gezonde traktaties? Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Pin It on Pinterest